9/9

კომერციული   გარანტია

 

პატივცემულო მომხმარებელო! კომპანია „ვიშლისთი“ მადლობას გიხდით თქვენ მიერ  გაკეთებული არჩევანისთვის.

 

ჩვენ მაქსიმალურად ვცდილობთ, დავაკმაყოფილოთ თქვენი მოთხოვნები და შემოგთავაზოთ საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი უახლესი პროდუქცია.

კანონის მიერი გარანტიის გარდა კომპანი მომხმარებელს სთავაზობს წინამდებარე კომერციულ გარანტიას, რაც ავსებს კანონისმიერ გარანტიას და არ ზღუდავს მის ნორმებს.

კომპანია „ვიშლისთში“-ში შეძენილ საქონელს სხვადასხვა საქონელს აქვს სხვადასხვა ხნიანი კომერციული გარანტია, რომლებიც აისახება საგარანტიო ტალონში. პირობების დაზუსტება ხდება ოფიციალურ სერვის ცენტრთან დაკავშირებით ან სერვის ცენტრში ნივთის წარმოდგენის გზით.

 ზუსტი პირობების დაზუსტება ხდება ოფიციალურ სერვის ცენტრთან დაკავშირებით ან სერვის ცენტრში ნივთის წარმოდგენის გზით.

  საგარანტიო პირობები:

საგარანტიო მომსახურება ფარავს ოფიციალური ბრენდის მიერ დადგენილ პირობებს. საგარანტიო მომსახურება გულისხმობს ნივთის უფასო შეკეთებას საგარანტიო პერიოდში. საგარანტიო მომსახურება ხორციელდება ავტორიზებულ სერვის ცენტრებში, საგარანტიო ტალონში მითითებულ მისამართებზე.

სერვის ცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელ დოკუმენტთან ერთად და მწარმოებლის საგარანტიო ტალონი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).

საგარანტიო ტალონში აუცილებლად უნდა იყოს აღნიშნული ნივთის დასახელება, სერიული/იმეი კოდი, მყიდველის ვინაობა, შეძენის თარიღი, გამყიდველი კომპანიის ბეჭედი, პასუხისმგებელი თანამშრომლის და მყიდველის ხელმოწერები. წინააღმდეგ შემთხვევაში პროდუქტს საგარანტიო მომსახურება არ შეეხება.

პროდუქციია ტრანსპორტირება სერვის ცენტრამდე და პირიქით ხორციელდება მომხმარებლის ხარჯებით.

სერვის ცენტრი ვალდებულია, შეაკეთოს დაზიანებული ნივთი საგარანტიო ტალონში მითითებული პირობების შესაბამისად, სერვის-ცენტრში მიღების მომენტიდან 30 სამუშაო დღის განმავლობაში. (არ შედის შაბათ-კვირა და ოფიციალური დასვენების დღეები). იმ შემთხვევაში, თუ ნივთი აღნიშნულ ვადაში ვერ შეკეთდა პროდუქცია ექვემდებარება შეცვლას. ნივთი იცვლება იგივე მოდელით. თუ იგივე მოდელი აღარ არსებობს, იდენტური სპეციფიკაციის სხვა მოდელით. თანხის დაბრუნება მოცემულ შემთხვევებში წარმოადგენს ბოლო რიგის მოთხოვნას.

იცვლება მხოლოდ დეფექტური ნივთი და არა სრული კომპლექტაცია (აქსესუარები და სახარჯი მასალები).

მომხმარებელი ვალდებულია დაიცვას შეძენილი ნივთი მექანიკური, თერმული და ჰიდრო დაზიანებისგან.

გარანტია ვრცელდება ტექნიკის იმ დაზიანებაზე, რომელიც განპირობებულია ტექნიკური წუნით (არა პროგრამული). სერვის ცენტრში საგარანტიო მომსახურების მისაღებად უნდა წარადგინოთ საგარანტიო ტალონი, გადახდის დამადასტურებელი დოკუმენტთან ერთად და მწარმოებლის საგარანტიო ტალონი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში).

საგარანტიო პირობების დეტალებთან დაკავშირებით დაუკავშირდით კონკრეტული ბრენდის სერვის ცენტრს.

 

•            Adler, Simfer, Inventum, Hoover, Hisense, Hansa, Galanz, Elikor, Electrolux, Dixi, Daewoo, Camry, Timberk, Scarlett, Panasonic, Moulinex, Mesko, Gerlach, Delonghi, (შპს ომეგა)-ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს სერვის ცენტრის ცხელ ხაზს: 235 05 15, მისამართი- ქ თბილისი წერეთლის, #140

•            Ardesto, Snaige, Gorenje, (შპს ი არ სი) -ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს ელიტ სერვისის ცხელ ხაზს- 0322 200 202, მისამართი: თბილისი, პეტრე ქავთარაძის ქ. N3   ბათუმი, გორგილაძის ქ. N71

•            Beko, Zilan, Vox, Millen, Grundig, Altus, Korkmaz, Diamond, (შპს ტექნოჰაუსი)- ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერი დროს უნდა დაუკავშირდეს სერვის ცენტრის ცხელ ხაზს: (+995) 32 2155050 (4001) მისამართი: ფარსადანის ქუჩა #5

•            Midea, Delta, Karaca, Homend, (შპს ემტექნიკსი)- ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს სერვის ცენტრის ცხელ ხაზს: 0322524343 მისამართი: თბილისი, დიდი დიღომი, ფარსადანის ქ. #7

•            Toshiba, LG, Tefal, Remington, Philips, Moser, Kenwood, Braun, (შპს შამი)- ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს ტექნოსერვისის ცხელ ხაზს: (032) 2 312 000 მისამართი: თბილისი ვაჟა ფშაველას 30ა                        

•            Zanussi, Indesit, Hotpoint, AEG, Vitek, Sencor, Redmond, (შპს ტექნოპოინტი, ალტა) -ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს ტექნოპოინტის ხელ ხაზს: (032)2 42 22 15 მისამართი: თბილისი, ს.ცინცაძის ქ. N5                          

•            Zellmer, Thomas, (შპს ბრენდვილი)-ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს სერვის ცენტრის ცხელ ხაზს: 579647755

•            Sollex, Sollex France, Maxwell, Ilitek, (შპს ილიტეკი)-ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს სერვის ცენტრის ცხელ ხაზს: +995 597 97 79 12 მისამართი: თბილისი, წერეთლის 57

•            Leader, Jin, Janome, Jack, Elna, Brother, (შპს კუწურიე)- ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს ცხელ ხასზს: 597071423

•            Bosch (შპს ბოში)- ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს ცხელ ხაზს: 595139898   მისამართი: დიღმის მასივი, 3კვარტალი, 6 ვ კორპუსი

•            Lumme, Irit, Home Element, (შპს ირითი) -ის ბრენდების შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს ცხელ ხაზს: 579357500  მისამართი: წერეთლის 69

•            Franko (შპს რეალგრუპი) -ის ბრენდის შემთხვევაში მომხმარებელი ნებისმიერ დროს უნდა დაუკავშირდეს ცხელ ხაზს: :  (032) 2 312 000  მისამართი: თბილისი ვაჟა ფშაველას 30ა