9/9

                                              შეძენილი ნივთის უკან   დაბრუნების ,შეცვლის  და საგარანტიო პირობები  ონლაინ დისტანციური შეკვეთის შემთხვევა

 

  •  მომხმარებელს უფლება აქვს   ყოველგვარი საფუძვლის გარეშე, უარი თქვას დისტანციურ  ხელშეკრულებაზე 14 კალენდარული დღის განმავლობაში და უკან დააბრუნოს შეძენილი ნივთი. ამ უფლების გამოყენებისას მყიდველი ვალდებულია აუცილებლად თან იქონიოს ნივთი მისი ყველა ატრიბუტით - ყუთი, პასპორტი, შეფუთვა, დამცავი შესაფუთი მასალები.  ამასთანავე,  პროდუქცია ექვემდებარება უკან დაბრუნებას მხოლოდ  იმ შემთხვევაში თუ დაცულია ყველა ქვემოთ ჩამოთვლილი პირობა, კერძოდ თუ6:

1.1.ნივთს შენარჩუნებული აქვს თავდაპირველი,გაყიდვამდელი მდგომარეობა/იერსახე. ანუ არ უნდა იყოს დარღვეული პროდუქციის პირვანდელი იერსახე, არ უნდა იყოს მოხსნილი იარლიყი და არ უნდა იყოს ნივთი ამოღებული მისი პირვანდელი შეფუთვიდან; გარდა იმ შემთხვევებისა, თუ ფუნქციონალის სრულად სანახავად და შესამოწმებლად საჭიროა მისი ყუთიდან ამოღება.

1.2 ნივთი არ არის გამოყენებული, მოხმარებული ;

1.3 დარვეული არ არის ნივთის შეფუთვის/ყუთის მთლიანობა ან ჰერმეტიულობა.

1.4 არ არის მოხნილი იარლიყი, ასეთის არსებობის შემთხვეაში.

1.5 ნივთის ყუთი , შეფუთვა არ არის დაზიანებული(გახეული, გაფხეკილი და ა.შ);ყუთი არ უნდა იყოს გახსნილი საკანცელარიო დანით (ე.წ. „რეზაკით“), რასაც შეეძლო გამოეწვია  შიგთავსის დასერვა;დაზიანებული არ უნდა იყოს შეფუთვა, როგორც ყუთი, ასევე შიდა შესაფუთი მასალები - ცელოფნის პარკი, პლომბი (ასეთის არსებობის შემთხვევაში), დამცავი ღრუბლები.

1.6. ნივთი არ უნდა იყოს ანაწყობი, რის გამოც მისი შემდგომ გაყიდვა - როგორც ახლის, იქნება შეუძლებელი

1. მყიდველი წარმოადგენს გადახდის დამადასტურებელ ქვითარს, ან ტრანზაქციის ამონაწერს ონლაინ შეძენისას.

2)  ნივთის შეძენიდან 14 დღის გასვლის მერე ნივთის მიმართ მოქმედებს კანონისმიერი  გარანტია, რაც იმას ნიშნავს, რომ ნივთი მხოლოდ იმშემთხევაში შეიძლება დაექვემდებაროს შეცვლას, შეკეთებას ან დაბრუნებას თუ ნივთს შეძენის მომენტში გააჩნდა თავდაპირველი/ქარხნული ნაკლი, რომელიც გამოვლინდა ნივთის მომხმარებლის მფლობელობაში გადაცემის შემდეგ მაქსიმუმ 2 წლის ვადაში.

2.1 პირველი 6 თვის მანძილზე მტკიცების ტვირთი გამყიდველის მხარეზეა, ანუ გამყიდველი კომპანიაა ვალდებული დაამტკიცოს , რომ ნივთს არ გააჩნდა ასეთი ნაკლი და ეს ნაკლი გამოწვეულია მომხმარებლის მიერ/ბრალით, მეანიკური ზემოქმდების, არასწორი მოხმარებისა თუ სხვა მიზეზით. მომდევნო წელიწად ნახევრის მანძილძე კი ასეთი მტკიცების ტვირთი მომხმარებელს აკისრია და იგი ვალდებულია დაამტკიცოს, რომ ნივთს გააჩნდა ქარხნული, ტავდაპირველი ნაკლი, რომელმაც თავი იჩინა მოგვიანებით.

2.2 გადაწყვეტილებას, იმის თაობაზე თუ რა უნდა მოხდეს პირველ რიგში,  ნაკლის მქონე  ნივთის შიცვ ახლით თუ პირველ რიგში ჯერ  მოხდეს ნივთის შეკეთება და შეკეთების შეუძლებლობის შემდეგ მისი შეცვლა ახლით ნ მიიღება მხარეთა შეთანხმებით, ორივე მხარის ინტერესებისა და გონივრულობის გათვალისწინებით. თუ გამყიდვლისთვის იმდენად არაგონივრულ ხარჯებთანაა დაკავშირებული გამყიდვლის მიერ ნივთის შეკეთება , ან თუ არ არსებობს  ახალი, იგვიე  გვაროვნული ნივთი, რომლითაც შესაძლებელი იქნებოდა ნაკლის მქონე ნივთის ჩანაცვლება, გამყიდველს შუაძლია უარი თქვას ხელშეკრულებაზე და მხარეებმა დაუბრუნონ ერთმანეთს ყველაფერი რაც მათ მიიღეს ამ ხელშეკრულებით, შეძენილი ნივთი და ნასყიდობის თანხა.თუ სახეზეა უმნიშველო ქარხნული წუნი , რაც აქვს მხოლოდ უმნიშველო  დეტალს, და მისი გამოწორება შესაძლებელია მარტივი, უნუშველო ჩარევის გზით, ამ დროს ჯერ მოხდება შესაბამისი დეტალის შეცვლა,/შეკეთება დაზიანებული დეტალის ფილიალში მოტანის შემდეგ.

მომხმარებელს არა აქვს უფლება უარი თქვას ხელშეკრულებაზე თუ საქონლის ნაკლი უმნიშველოა.

2.3  არ მოქმდებს კანონისმიერი გარანტია, თუ ნივთის ნაკლი/დაზიანება გამოწვეულია მყიდველი ბრალეული ქმდებით, როგორც დაუდევრობით, ასევე მარტივი ან უხეში გაუფრთხილებლობით.ამდენად, არ მოხდება ნივთის არ შეკეთება და არც შეცვლა, დაბრუნება თუ ეს ნაკლი, დაზიანება გამოწვეულია ნივთის მომხარებლის მფობელობაში გადასვლის შემდგომ მისი მექანიკური/გარეგანი ზემოქმდების გზით. მათ შორის, თუ მომხარებელმა არ დაიცვა ნივთის აწყობის ინსტუქცია, (მათ შორის როცა ნივთის ჭანჭიკებზე ზედმეტადაა მოჭერა განხორციელებული, ან დაირღვა სხვა წესები). გამყიდვლის ტექნიკური სამსახური ახდენს მსგავსი დაზიანებების იდენტიფიცირებას და ამ შემთხვევაში ნივთის გაცვლის სერვისი არ მოქმედებს.

3.1. სამოსი იცვლება იმ შემთხვევაში, თუ  ზომა არ მოგერგოთ ( ზომაში გაცვლა ხდება მხოლოდ ერთხელ)

3.2  პროდუქციის გაცვლა ხდება მხოლოდ ამ პირობების დაცვის შემდეგ: 1. წარმოდგენილი უნდა იყოს გადახდის ქვითარი, ნაღდი, ან ბარათით ანგარიშსწორებისას  წარმოდგენილი უნდა იყოს ტრანზაქციის დამადასტურებელი დოკუმენტი, თუ შეძენა მოხდა ონლაინ საიტიდან. წარმოდგენილი უნდა იყოს საგარანტიო ტალონი .

3.3 გაცვლისას, ან საგარნტიო მომსახურებისთვის, ნივთი თავად მიგაქვთ ფილიალში, ჩვენს FB გვერდზე წინასწარი მოწერის შემდეგ

3.4 გაცვლას არ ექვემდებარება ჰიგიენური მოზმარებისა და დანიშნულების ნივთები, როცა დარღვეულია ნივთის ჰერმეტიულობა და შეფუთვა არ არის პირვენელი სახით.

4.განსაკუთრებული პირობები:

   4.1   ადგილზე, სავაჭრო ობიექტზე შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში,.

4.2  წინასწარ დაფიქსირებული შეკვეთის, პროდუქციის რეზერვაციის, ან პრეორდერის, კლიენტის მხრიდან გაუქმების შემთხვევაში, წინასწარი რეზერვაციისთვის გადახდილი თანხა უკან არ ბრუნდება. საუბარია შემდეგი სახის შეკვეთებზე - თქვენ გსურთ ლიმიტირებული საფასო შეთავაზებით სარგებლობა, თუმცა არ გაქვთ თანხა სრულად და გსურთ, რომ ნივთი დაარეზერვოთ, სანამ თანხა გექნებათ სრულად, რათა შეძლოთ ამ დროში ლიმიტირებული აქციით სარგებლობა. ასევე აკეთებთ პრეორდერს, რათა შეძლოთ არსებული საფასო შეთავაზებით სარგებლობა, პროდუქციის შემოსვლამდე. ასევე იძენთ ნივთს, მაგრამ გსურთ, რომ ნივთი დროებით დასაწყობდეს ჩვენთან.