კატეგორიები

ზანტედესკია (კალა) Zantedeschia Callafornia Red 9/20 RE

ონლაინ განვადება
 
13.80 λ
არ არის გაყიდვაში
ყვავილობა გრძელდება მთელი ვეგეტაციის პერიოდი, ხოლო თითო ყვავილი დეკორატიულობას 1,5 თვე ინარჩუნებს.
კალა ერთნაირად კარგად ხარობს როგორც ღია გრუნტში, ისე ოთახის პირობებში და მისი გაზრდა ქოთანშიც მარტივად შეგიძლიათ.
განათება და ტემპერატურა
ოთახის პირობებში კალას კარგი განათება სჭირდება, თუმცა მზის პირდაპირ სხივებს და ორპირ ქარს უნდა მოარიდოთ. ჰაერის ტემპერატურა, სასურველია, ზაფხულში 22-25 გრადუსს არ აღემატებოდეს, ზამთარში კი 14 გრადუსზე ნაკლები არ უნდა იყოს.
ჰაერის ტენიანობა ჰაერის მაღალი ტენიანობა კალასთვის ერთ-ერთ აუცილებელ პირობას წარმოადგენს. ამიტომ თუ ტემპერატურამ ოთახში 20 გრადუსს გადააჭარბა, ტენიანობის ხელოვნურად ამაღლებაზე უნდა იზრუნოთ. ამისთვის კარგი იქნება, მცენარეს ორ დღეში ერთხელ ფოთლებზე წყალი შეასხუროთ (ისე, რომ ყვავილები არ დაასველოთ) ან ქოთნის სადგამზე სველი ქვიშა მოუფინოთ
მორწყვა
კალას რეგულარული და უხვი მორწყვა სჭირდება, განსაკუთრებით ზაფხულის ცხელ დღეებსა და ვეგეტაციის პერიოდში. ყვავილობის დროს კი (რომელიც 1,5 თვე გრძელდება) მორწყვა უნდა შეუმციროთ (მორწყათ მხოლოდ მიწის გამოშრობის შემდეგ).
განოყიერება
კალა იანვრიდან მარტის ბოლომდე, კვირაში ერთხელ, სპეციალურად მისთვის განკუთვნილი სასუქით უნდა გაანოყიეროთ. იმ შემთხვევაში, თუ ასეთი სასუქი არ მოგეპოვებათ, შეგიძლიათ, ყვავილებისთვის განკუთვნილი რომელიმე კომპლექსური სასუქი ან შარდოვანა გამოიყენოთ
მიმდინარე ზომა: 24სმ
არტიკული Domino: 17011019

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, დეტალურად გაეცნოთ ჩვენი ვებ გვერდის მომსახურების წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან (032) 2 05 13 31.
  • ჩვენს მაღაზიაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ყველა ბანკის ონლაინ განვადებით. ლიბერთი ბანკის განვადების შემთხვევაში, გთხოვთ, წინასწარ დაუკავშირდეთ ჩვენს წარმომადგენელს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დადასტურებული განვადებაც შეიძლება გაუქმდეს.
  • მიწოდების სერვისი:
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.

შესაძლოა დაგაინტერესოთ