კატეგორიები

Prima Germany-ს გრანიტის ტაფებისა და ქვაბების ნაკრები + 6 საჩუქარი #3019

ონლაინ განვადება
 
649.00 λ
გაყიდვაშია
+
  • ბრენდი: Prima Germany
  • მასალა: გრანიტი
  • თავსახურების მასალა: მინა
  • ძირის სისქე: ოთხმაგი
  • შიდა მხარის საფარი: გრანიტი
  • არ წარმოქმნის ისეთ ტოქსიკურ ელემენტებს როგორიცაა: PTFE და PFOA
  • სილიკონის თბო საიზოლაციო საცმი სახელურებისთვის
  • არ იკრავს საკვებს
  • ანტიბაქტერიული ფენა
  • სითბოს თანაბრად და სწრაფად განაწილება
  • საჭიროებს მინიმალური ოდენობის ზეთს, რაც ჯანსაღი და გემრიელი საკვების მომზადებაში დაგეხმარებათ
  • გამოყენება: გაზქურა, ჰალოგენი და ელექტრო გამაცხელებელ ღუმელში შედგმის შესაძლებლობა
  • ჭურჭლის სარეცხ მანქანაში გარეცხვის შესაძლებლობა
1. პირველი გამოყენებისას ჭურჭელი უნდა კარგად გაირეცხოს;
2. მომზადდეს კერძი შესაბამის ტემპერატურაზე;
3. არ დავტოვოთ ჭურჭელი ცარიელი ცეცხლზე დიდი ხნით;
4. გარეცხვის წინ ჭურჭელი უნდა გაცივდეს;
5. რეკომენდირებულია გამოყენებული იქნას ხის, სილიკონის ან პლასტმასის დამხმარე საშუალებები;
6. რეკომენდირებულია გაირეცხოს ხელით;

კომპლექტაცია და ზომები:

  • დიდი ქვაბი"102": 28 სმ. (6 ლიტრი)
  • საშუალო ქვაბი "101": 24 სმ. (4.5 ლიტრი)
  • პატარა ქვაბი "100": 20 სმ. (3 ლიტრი)
  • ღრმა ქვაბი "113": 24 სმ. (7 ლიტრი)
  • ტაფა-ქვაბი "109": 32 სმ.
  • დიდი ტაფა "106" : 28 სმ.
  • პატარა ტაფა "103" : 20 სმ.
  • ორმხრივი ტაფა "112": 36 სმ.

საჩუქრები:

Sokany-ს თმის საშრობი MG-8063
ტოსტერი FRANKO FSM-1095
ბლინის ტაფა FRANKO FCM-1117
ჩაიდანი FRANKO FKT-1001
კერამიკული სავარცხელი FRANKO FSB-1115
თმის ელ.სახვევი FRANKO FCI-1132

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, დეტალურად გაეცნოთ ჩვენი ვებ გვერდის მომსახურების წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან (032) 2 05 13 31.
  • ჩვენს მაღაზიაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ყველა ბანკის ონლაინ განვადებით. ლიბერთი ბანკის განვადების შემთხვევაში, გთხოვთ, წინასწარ დაუკავშირდეთ ჩვენს წარმომადგენელს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დადასტურებული განვადებაც შეიძლება გაუქმდეს.
  • მიწოდების სერვისი:
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.