კატეგორიები

პურის საცხობი GORENJE BM1400E

ონლაინ განვადება
 
599.00 λ
გაყიდვაშია
+

პურის საცხობი GORENJE BM1400E

  • სიმძლავრე: 815 W
  • ძაბვა: 220-240 V
  • სიხშირე: 50Hz
  • წარმადობა: 2x550 გრ. ან 1000-1200-1400 გრ.
  • მართვა: სენსორული
  • 12 ცხობის პროგრამა
  • სწრაფი ცხობა: 1 სთ. 38 წთ.
  • LCD დისპლეი ცისფერი განათებით
  • ქერქის დაბრაწვის სამი რეჟიმი (ფერი): ნათელი, საშუალო, მუქი.
  • ღილაკების ბლოკირება
  • ავტომატური გამორთვა
  • ხმოვანი სიგნალი
  • ფუნქცია პაუზა
  • ცხლად შენახვის ფუნქცია: 1 სთ.
  • ელ. ენერგიის გათიშვის შემთხვევაში 10 წუთის განმავლობაში, ცხობის ავტომატური გაგრძელება;
  • მომზადების გადავადება: მაქს. 13 სთ.
  • ფანჯარა
  • შიდა განათება: ავტომატური გამორთვა 1 წუთში
  • ცომის მომზადების პროგრამა
  • ორი საზელი
  • საცხობი ფორმის საფარი: ტეფლონი
  • ოთახის ტემპერატურა (რეკომენდირებული): 15-34 0C
  • ფერი: უჟანგავი ფოლადი
  • გაბარიტები (სიმ/სიგ/სიღრ): 27x40x30,5სმ.
  • წონა: 8,8 კგ.

აქსესუარები:

  • 2 ც. ფორმა პურის საცხობად (ერთი ორმაგი)
  • კოვზი დოზირებისთვის
  • ჭიქა დოზირებისთვის
  • მეტალის კავი საზელის ამოსაღებად

ცხობის პროგრამა: 12

1. Basic (ძირითადი);

2. Whole wheat(გაუცრელი ფქვილისაგან)-არ არის რეკომენდირებულისტარტის გადავადება;

3. French (ფრანგული პური)-გაზრდილია ცომის ამოსვლის დრო;

4. Quick (სწრაფი)

5. Sweet (ტკბილი)

6. Cake (კექსი, ნამცხვარი)

7. Jam (ჯემი, მურაბა)

8. Dough (ცომი)

9. Ultra fast (ძალიან სწრაფი)-ცხობა 1 სთ-სა და 38 წთ-ში, წყლის ტემპ. უნდა იყოს 48-50 0C;

10. Bake (მხოლოდ გამოცხობა)-გამოცხობა მზა ცომისაგან

11. Desert (დესერტი)

12. Home make (საკუთარი პროგრამა)-გამოცხობა საკუთარი რეცეპტის მიხედვით.

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, დეტალურად გაეცნოთ ჩვენი ვებ გვერდის მომსახურების წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან (032) 2 05 13 31.
  • ჩვენს მაღაზიაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ყველა ბანკის ონლაინ განვადებით. ლიბერთი ბანკის განვადების შემთხვევაში, გთხოვთ, წინასწარ დაუკავშირდეთ ჩვენს წარმომადგენელს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დადასტურებული განვადებაც შეიძლება გაუქმდეს.
  • მიწოდების სერვისი:
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.