კატეგორიები

  • დანაზოგი 10%

kenwood-ის აეროგრილს+ 72 ნაწილიანი დანა ჩანგლის ნაკრები

ონლაინ განვადება
ძველი ფასი: 289.00 λ  
259.00 λ
დანაზოგი: 30.00 λ (10%)
გაყიდვაშია
+

kenwood-ის აეროგრილს+ 72 ნაწილიანი დანა ჩანგლის ნაკრები

აეროგრილი Kenwood SC566
  • მოცულობა 12ლ. (გამადიდებელი რგოლით 18ლ),
  • მექანიკური მართვა,
  • კალოგენური გასათბობის ელემენტით,
  • კორპუსი უსაფრთხო შუშით,
  • თვითგაწმენდის ფუნქცია,
  • აქსესუარები - 4 ცალი შამფური, სხვადასხვა ზომის სადგამი, ორთქლის გამანაწილებელი ფორმა, საცხობი ფორმა, თავსახურის დამჭერი, მოცულობის გამადიდებელი სარტყელი, ცხელის დამჭერი ხელსაწყო.
  • სიმძლავრე 1200-1400ვტ,
  • შეგიძლიათ მოამზადოთ:
  • ქათამი მაყალზე,
  • კარტოფილი ფრი,
  • ბოსტნეულის წვნიანი,
  • გამოაცხოთ ნამცხვრები,
  • იტალიური პიცა,
  • გამოაშროთ ხილი,
  • ან უბრალოდ შეათბოთ კერძი.
დანა ჩანგლის ნაკრები Hoff MAYER
ნაკრებში შედის:
  • ნაჭრების რაოდენობა: 72
  • სუფრის კოვზი - 12 ცალი,
  • სუფრის ჩანგალი - 12 ცალი,
  • ჩაის კოვზი - 12 ცალი,
  • სუფრის დანა - 12 ცალი,
  • დესერტის ჩანგალი - 12 ცალი,
  • ჩანგალი (ხორცის) - 2 ცალი,
  • სერვიზის კოვზი - 2 ცალი,
  • კოვზი სალათისთვის - 2 ცალი,
  • კოვზი (შაქრის) - 1 ცალი,
  • შაქრის დამჭერი - 1 ცალი,
  • ნაყინის კოვზი - 1 ცალი,
  • კოვზი (ნამცხვირსთვის) - 1 ცალი,
  • ჩამჩა - 1 ცალი,
  • ჩამჩა წვნიანისთვის - 1 ცალი.
  • მასალა - უჟანგავი ფოლადი,
  • განლაგებულია თავის დიდ სასაჩუქრე ყუთში
  • ბრენდი - Hoffmayer ( გერმანია)

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, დეტალურად გაეცნოთ ჩვენი ვებ გვერდის მომსახურების წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან (032) 2 05 13 31.
  • ჩვენს მაღაზიაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ყველა ბანკის ონლაინ განვადებით. ლიბერთი ბანკის განვადების შემთხვევაში, გთხოვთ, წინასწარ დაუკავშირდეთ ჩვენს წარმომადგენელს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დადასტურებული განვადებაც შეიძლება გაუქმდეს.
  • მიწოდების სერვისი:
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.

შესაძლოა დაგაინტერესოთ