კატეგორიები

გაზაფხულის მცენარე ფურისულა ფერადი ყვავილებით

ონლაინ განვადება
 
9.00 λ
გაყიდვაშია
+

აღწერა: 

ფურისულა ოთახისა და ბაღის ულამაზესი მცენარეა, რომელიც ბოლო დროს საკმაოდ პოპულარული გახდა მემცენარეებში. ამ სტატიაში ფურისულას მოვლისა და გამრავლების წესებზე გესაუბრებით. ხელმისაწვდომი ფერები: იასამნისფერი, ყვითელი, თეთრი, წითელი;


განათება
ფურისულას მზის პირდაპირი სხივები ვნებს (ფოთლები უხუნდება და ეწვება), ამიტომ შუადღისას მზე ფარდით მოუჩრდილეთ, ან ცოტა ხნით ნახევრად ჩრდილში გადადგით.


ტემპერატურა
ყვავილობის პერიოდში ფურისულას სახეობათა უმრავლესობას 12-150C ტემპერატურაც ჰყოფნის, თუმცა ოთახის ფურისულას ოდნავ მაღალი - 16-200C ტემპერატურა სჭირდება. ყვავილობის დასრულების შემდეგ მცენარე სახლის ყველაზე გრილ ოთახში დადგათ, ან ბაღში, ნახევრად ჩრდილში გადარგეთ და სახლში მხოლოდ ზაფხულის ბოლოს დააბრუნეთ.


მორწყვა
ყვავილობის დროს, ნიადაგი მუდმივად ოდნავ ტენიანი უნდა იყოს, მხოლოდ ზედმეტი არ მოგივიდეთ და ფესვებში წყალი არ ჩადგეს. ყვავილობის დასრულების შემდეგ მორწყვა შედარებით შეამცირეთ და მცენარე მხოლოდ ნიადაგის ზედა ფენის გამოშრობის შემდეგ - დაახლოებით 1 კვირაში ერთხელ მორწყეთ.


ნიადაგი და გადარგვა
ყვავილობის დასრულების შემდეგ შეგიძლიათ, ფურისულა ღია გრუნტში გადარგოთ, მაგრამ თუ მცენარეს ოთახში დატოვებთ - შვილეული როზეტები მაინც გადარგეთ. ნიადაგი ფხვიერი და წყლისა და ჰაერის კარგად გამტარი უნდა იყოს. კარგი იქნება, თუ მას თანაბარი რაოდენობის კორდის მიწის, ტორფის, ფოთლოვანი მიწისა და ქვიშისგან მოამზადებთ. ქოთნის ფსკერზე მსხვილი კენჭების, ან აგურის ნატეხებით კარგი დრენაჟის მოწყობაც არ დაგავიწყდეთ.


მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, დეტალურად გაეცნოთ ჩვენი ვებ გვერდის მომსახურების წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან (032) 2 05 13 31.
  • ჩვენს მაღაზიაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ყველა ბანკის ონლაინ განვადებით. ლიბერთი ბანკის განვადების შემთხვევაში, გთხოვთ, წინასწარ დაუკავშირდეთ ჩვენს წარმომადგენელს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დადასტურებული განვადებაც შეიძლება გაუქმდეს.
  • მიწოდების სერვისი:
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.

შესაძლოა დაგაინტერესოთ