კატეგორიები

სარეცხი მანქანა WTV 6633 BS0 Superia

ონლაინ განვადება
 
968.00 λ
არ არის გაყიდვაში

ტიპი: ცალკე მდგომი

ჩვენება: ელექტრონული
დროის გადავადება: 0-24
ბავშვებისგან ბლოკირება: კი
წყლის მოხმარების კონტროლის ავტომატური სისტემა: კი
AquaFusion:კი
ინვერტორული ძრავი: კი
ენერგოეფექტურობის კლასი: A +++ (A +++ დან D– მდე)
მოცულობა: 6 კგ
მაქსიმალური ბრუნვა: 1200
გავლების კლასი: B
ენერგიის მოხმარება (E_t): 0.636 kW.სთ
ენერგიის წლიური მოხმარება (AE_c): 144 kW.სთ
წყლის მოხმარება (W_t): 38 ლ
წყლის წლიური მოხმარება (AW_c): 8,360 ლიტრი
ხმის დონე რეცხვისას: 53 dB
ხმის დონე გავლებისას: 74 dB

დამატებითი ფუნქციები
ფუნქცია 1: წინასწარი რეცხვა
ფუნქცია 2: Express Laundry

პროგრამები
პროგრამების რაოდენობა: 16
პროგრამა 1: ბამბეული (ცივი წყლით რეცხვის რეჟიმი 90)
პროგრამა 2: ეკო ბამბა
პროგრამა 3: სინთეტიკა 60
პროგრამა 4: შალეული 40
პროგრამა 5: ხელით რეცხვის რეჟიმი
პროგრამა 6: BabyProtect
პროგრამა 7: მუქი ტანსაცმელის რეცხვის რეჟიმი
პროგრამა 8: Spin + pump down
პროგრამა 9: გავლება
პროგრამა 10: მაისურების რეცხვის რეჟიმი
პროგრამა 11: მიქს ტანსაცმელები 40 °
პროგრამა 12: დელიკატური რეცხვა 20 °
პროგრამა 13: ჰიგიენა 20 °
პროგრამა 14: სპორტული ტანსაცმელი
პროგრამა 15: ყოველდღიური სწრაფი
პროგრამა 16: Xpress Super Short

ფიზიკური მახასიათებლები
სიმაღლე: 84 სმ
სიგანე: 60 სმ
სიღრმე: 45 სმ
წონა: 61 კგ
ფერი: თეთრი

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, აუცილებლად გაეცანით საგანგებო რეჟიმში კომპანიის მუშაობის წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან, ჩვენი ფეისბუქის გვერდის მეშვეობით: https://www.facebook.com/shopatwishlist.ge/
  • შეიძლება საიტზე ეწეროს, რომ ნივთი არის მარაგში, მაგრამ ვერ მოგაწოდოთ, რადგან ვერ მუშაობს ამ კონკრეტული ნივთის მომწოდებელი (ახალი რეგულაციებისა და აკრძალვების გამო)
  • შეტყობინებაზე პასუხის გაცემას შეიძლება დასჭირდეს რამდენიმე საათი, ამიტომ გთხოვთ თადარიგი დაიჭიროთ და დაგველოდოთ (ონლაინში მუშაობს 18 ადამიანი, 24 საათი, დღის და ღამის სმენებში, თუმცა მაინც ვერ აუდიან არსებული შეტყობინებების კოლოსალურად გაზრდილ რაოდენობას); ასევე გთხოვთ, უფრო ოპერატიულად მომსახურების მიზნით ყველა შეკითხვა მოგვწეროთ შეძლებისდაგვარად ერთად.
  • ასევე გთხოვთ ნუ მოგვწერთ კითხვის ნიშანს, ან შეკითხვას - "მალე მიპასუხეთ" რამდენჯერმე დღის მანძილზე - ამის გამო თქვენი მონაწერი უფრო ზემოთ იწევს და უფრო დიდი ხანი დასჭირდება ოპერატორს თქვენამდე მოსასვლელად
  • მიწოდების პირობები საგანგებო რეჟიმის დროს:
    • თბილისი უფასო (30 ლარს ზემოთ შეკვეთებზე) - 2-5 სამუშაო დღემდე - საფოსტო/საკურიერო სამსახური
    • რეგიონები (ყველა ვარიანტში ფასიანია და ღირებულება განისაზღვრება ტვირთის მოცულობის მიხედვით) - 5-8 სამუშაო დღემდე - საფოსტო/საკურიერო სამსახური
    • ექსპრეს ფასიანი მიწოდების სერვისი, მხოლოდ თბილისში - გლოვოს, ტაქსის მეშვეობით, იმავე ან მომდევნო დღეს 
  • გადახდის მეთოდები საგანგებო რეჟიმის დროს:
    • ტერმინალი და ჩარიცხვა, საფოსტო მომსახურებით სარგებლობის შემთხვევაში
    • მხოლოდ ჩარიცხვა ექსპრეს სერვისით სარგებლობის შემთხვევაში
    • ნაღდი ფულით ანგარიშსწორება ამოღებულია დროებით, თქვენი და ჩვენი უსაფრთხოებისათვის
  • მიწოდების მეთოდი - სახლს გარეთ; კურიერი გთხოვთ ან სახლს გარეთ, ღია სივრცეში დახვედრას ნივთის გადმოსაცემად, ან დაგიტოვებთ კართან; სახლში შესვლა და დალოდება ამ ეტაპზე აღარ ხდება
  • ცხელი ხაზი - ოფიციალური ცხელი ხაზი დროებით მიუწვდომელია, ოფისში თანამშრომლების დაშვების აკრძალვის გამო; მუშაობს მხოლოდ 555503131, 577686842, თუმცა ძალიან ბევრი ზარის გამო, გთხოვთ ასევე გაითვალისწინოთ, რომ შეიძლება დაკავშირება იყოს რთული
  • ადგილზე მოსვლა არც ერთ ფილიალში არ არის ნებადართული; ყველა დალუქულია საგანგებო რეჟიმის დასრულებამდე
  • ყველა სწორად - ჩვენი გადამოწმებისა და დასტურის შედეგად მიღებული შეკვეთა, აუცილებლად ჩაბარდება შემკევთს.
  • გისურვებთ ჯანმრთელობას და ვიმედოვნებთ, რომ მალე დავუბრუნდებით ძველებურ სამუშაო რეჟიმს <3 

  • მიწოდების სერვისი სტანდარტულ პერიოდში
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.