კატეგორიები

მობილური ტელეფონი Xiaomi Mi A3 Dual Sim 4GB RAM 64GB LTE Global Version White

ონლაინ განვადება
 
569.00 λ
გაყიდვაშია
+
დამატებითი ინფორმაცია
ბრენდიXIAOMI
გამოშვების თარიღი2019, July
ტექნოლოგიაGSM / HSPA / LTE
LTE (4G)კი
მობილურის ტიპიSmartphone
მობილურის ზომები153.5 x 71.9 x 8.5 მმ
კორპუსის აწყობაFront/back glass (Gorilla Glass 5), aluminum frame
სიმ ბარათი-SIM ტიპიNano-SIM, Dual stand-by
სიმ ბარათი-SIMDual SIM
ეკრანის ტიპიSuper AMOLED, capacitive touchscreen, 16M colors
ეკრანის ზომა6.01''
ეკრანის ზედაპირი88.7 cm2 (~80.3% screen-to-body ratio)
გაფართოება1560 x 720
ეკრანის ფორმატი19.5:9 ratio, (~286 ppi density)
მულტიტაჩიYes
ეკრანის დაცვაCorning Gorilla Glass 5
ოპერაციული სისტემაAndroid Pie
ჩიპსეტიQualcomm Snapdragon 665
პროცესორიOcta-core (2x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 260 Silver)
გრაფიკული პროცესორიAdreno 610
შიდა მეხსიერება64 GB
ოპერატიული მეხსიერება4 GB
დამატებითი მეხსიერებაup to 256 GB
მთავარი კამერა48+8+2 MP
მთავარი კამერის ტიპიTriple
N1 კამერა48 MP, f/1.8, (wide), 1/2", 0.8µm, PDAF
N2 კამერა8 MP, (ultrawide), f/2.2, 1.12µm
N3 კამერა2 MP, f/2.4, depth sensor
ვიდეო[email protected] , [email protected]/60/120fps
სელფი კამერის ტიპი[email protected] , [email protected]/60/120fps
სელფი კამერა32 MP
N1 კამერა32 MP, f/2.0, 0.8µm
ვიდეო[email protected]
დამატებითი თვისებებიHDR
WLANWi-Fi 802.11, Dual-band, Wi-Fi Direct, Hotspot
Bluetooth5.0, A2DP, LE, aptX HD
GPSYes, with A-GPS, GALILEO, BDS
USB პორტიType-C
3.5mm პორტიYES
RadioFM radio
თითის ანაბეჭდიUnder display
ზომა mAhLi-Po 4030 mAh
ფერითეთრი

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, დეტალურად გაეცნოთ ჩვენი ვებ გვერდის მომსახურების წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან (032) 2 05 13 31.
  • ჩვენს მაღაზიაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ყველა ბანკის ონლაინ განვადებით. ლიბერთი ბანკის განვადების შემთხვევაში, გთხოვთ, წინასწარ დაუკავშირდეთ ჩვენს წარმომადგენელს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დადასტურებული განვადებაც შეიძლება გაუქმდეს.
  • მიწოდების სერვისი:
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.