კატეგორიები

მობილური ტელეფონი Apple iPhone 11 Pro 512GB Space Grey A2217

ონლაინ განვადება
 
5,498.00 λ
არ არის გაყიდვაში
დამატებითი ინფორმაცია
ბრენდიAPPLE
გამოშვების თარიღი2019, სექტემბერი
ტექნოლოგიაGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE
LTE (4G)კი
მობილურის ტიპიSmartphone
მობილურის ზომები144 x 71.4 x 8.1 მმ
კორპუსის აწყობაFront/back glass, stainless steel frame
სიმ ბარათი-SIMNano-SIM and/or Electronic SIM card
კორპუსის დაცვაIP68 dust/water resistant (up to 4m for 30 mins)
ეკრანის ტიპიXDR OLED
ეკრანის ზომა5.80''
ეკრანის ზედაპირიSuper Retina XDR OLED capacitive touchscreen, 16M colors
გაფართოება2436 x 1125
ეკრანის ფორმატი19.5:9
მულტიტაჩიკი
ეკრანის დაცვაScratch-resistant glass, oleophobic coating
ოპერაციული სისტემაiOS 13, upgradable to iOS 13.1
ჩიპსეტიApple A13 Bionic (7 nm+)
პროცესორიHexa-core (2x2.65 GHz Lightning + 4x1.8 GHz Thunder)
გრაფიკული პროცესორიApple GPU (4-core graphics)
შიდა მეხსიერება512 GB
ოპერატიული მეხსიერება4 GB
მთავარი კამერაTriple
მთავარი კამერის ტიპი12 MP, f/1.8
N1 კამერა12 MP, f/2.0, 52
N2 კამერა12 MP, f/2.4
ვიდეო[email protected]/30/60fps, [email protected]/60/120/240fps, HDR, stereo sound rec.
სელფი კამერის ტიპიDual
სელფი კამერა12 MP, f/2.2
N1 კამერაTOF 3D camera
ვიდეო[email protected]/30/60fps, [email protected]/60/120fps, gyro-EIS
დამატებითი თვისებებიHDR
WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax, dual-band, hotspot Bluetooth 5.0, A2DP, LE
Bluetooth5.0, A2DP, LE
GPSკი, with A-GPS, GLONASS, GALILEO, QZSS
NFCკი
USB პორტი2.0, proprietary reversible connector
3.5mm პორტიარა
Wireless დატენვაQi wireless charging
Radioარა
სახის ამომცნობიFace ID, accelerometer, gyro, proximity, compass, barometer
ელემენტის ტიპიLi-Ion
ზომა mAh3046 mAh
ფერინაცრისფერი

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, აუცილებლად გაეცანით საგანგებო რეჟიმში კომპანიის მუშაობის წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან, ჩვენი ფეისბუქის გვერდის მეშვეობით: https://www.facebook.com/shopatwishlist.ge/
  • შეიძლება საიტზე ეწეროს, რომ ნივთი არის მარაგში, მაგრამ ვერ მოგაწოდოთ, რადგან ვერ მუშაობს ამ კონკრეტული ნივთის მომწოდებელი (ახალი რეგულაციებისა და აკრძალვების გამო)
  • შეტყობინებაზე პასუხის გაცემას შეიძლება დასჭირდეს რამდენიმე საათი, ამიტომ გთხოვთ თადარიგი დაიჭიროთ და დაგველოდოთ (ონლაინში მუშაობს 18 ადამიანი, 24 საათი, დღის და ღამის სმენებში, თუმცა მაინც ვერ აუდიან არსებული შეტყობინებების კოლოსალურად გაზრდილ რაოდენობას); ასევე გთხოვთ, უფრო ოპერატიულად მომსახურების მიზნით ყველა შეკითხვა მოგვწეროთ შეძლებისდაგვარად ერთად.
  • ასევე გთხოვთ ნუ მოგვწერთ კითხვის ნიშანს, ან შეკითხვას - "მალე მიპასუხეთ" რამდენჯერმე დღის მანძილზე - ამის გამო თქვენი მონაწერი უფრო ზემოთ იწევს და უფრო დიდი ხანი დასჭირდება ოპერატორს თქვენამდე მოსასვლელად
  • მიწოდების პირობები საგანგებო რეჟიმის დროს:
    • თბილისი უფასო (30 ლარს ზემოთ შეკვეთებზე) - 2-5 სამუშაო დღემდე - საფოსტო/საკურიერო სამსახური
    • რეგიონები (ყველა ვარიანტში ფასიანია და ღირებულება განისაზღვრება ტვირთის მოცულობის მიხედვით) - 5-8 სამუშაო დღემდე - საფოსტო/საკურიერო სამსახური
    • ექსპრეს ფასიანი მიწოდების სერვისი, მხოლოდ თბილისში - გლოვოს, ტაქსის მეშვეობით, იმავე ან მომდევნო დღეს 
  • გადახდის მეთოდები საგანგებო რეჟიმის დროს:
    • ტერმინალი და ჩარიცხვა, საფოსტო მომსახურებით სარგებლობის შემთხვევაში
    • მხოლოდ ჩარიცხვა ექსპრეს სერვისით სარგებლობის შემთხვევაში
    • ნაღდი ფულით ანგარიშსწორება ამოღებულია დროებით, თქვენი და ჩვენი უსაფრთხოებისათვის
  • მიწოდების მეთოდი - სახლს გარეთ; კურიერი გთხოვთ ან სახლს გარეთ, ღია სივრცეში დახვედრას ნივთის გადმოსაცემად, ან დაგიტოვებთ კართან; სახლში შესვლა და დალოდება ამ ეტაპზე აღარ ხდება
  • ცხელი ხაზი - ოფიციალური ცხელი ხაზი დროებით მიუწვდომელია, ოფისში თანამშრომლების დაშვების აკრძალვის გამო; მუშაობს მხოლოდ 555503131, 577686842, თუმცა ძალიან ბევრი ზარის გამო, გთხოვთ ასევე გაითვალისწინოთ, რომ შეიძლება დაკავშირება იყოს რთული
  • ადგილზე მოსვლა არც ერთ ფილიალში არ არის ნებადართული; ყველა დალუქულია საგანგებო რეჟიმის დასრულებამდე
  • ყველა სწორად - ჩვენი გადამოწმებისა და დასტურის შედეგად მიღებული შეკვეთა, აუცილებლად ჩაბარდება შემკევთს.
  • გისურვებთ ჯანმრთელობას და ვიმედოვნებთ, რომ მალე დავუბრუნდებით ძველებურ სამუშაო რეჟიმს <3 

  • მიწოდების სერვისი სტანდარტულ პერიოდში
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.