კატეგორიები

  • დანაზოგი 11%

კონდიციონერი MIDEA MSMA-18HRN1

ონლაინ განვადება
ძველი ფასი: 1,499.00 λ  
1,335.00 λ
დანაზოგი: 164.00 λ (11%)
გაყიდვაშია
+

ტიპი: კედლის სპლიტ-სისტემა 

• რეჟიმი: გაგრილება/გათბობა/გამოშრობა/ცირკულაცია
• რეკომენდირებული ფართი: 55 მ² -მდე
• სიმძლავრე გაგრილების რეჟიმში: 5,27 kW / 18000 BTU/სთ
• სიმძლავრე გათბობის რეჟიმში: 5,27 kW / 18000 BTU/სთ
• მოხმარებადი სიმძლავრე გაგრილების რეჟიმში: 1,64 kW
• მოხმარებადი სიმძლავრე გათბობის რეჟიმში: 1,54 kW
• ფერონის ტიპი: R410
• შიდა ბლოკის ჰაერის მოხმარება: 523/645/776 მ ³/სთ
• გარე სამუშაო ტემპერატურა გაგრილების დროს: +18 - +43 °C
• გარე სამუშაო ტემპერატურა გათბობის დროს: -7 - +24 °C
• დისტანციური მართვა

ფუნქციები და მახასიათებლები
• სერია: Blanc
• დისპლეი
• სისტემა ON/OFF
• ფილტრების ორმაგი სისტემა
• 3D ჰარის ნაკადი
• ტაიმერი: 24 სთ
• ტურბო რეჟიმი
• ავტომატური გადატვირთვა
• ღამის რეჟიმი
• ადვილად წმენდადი პანელი
• თვითგაწმენდა
• ჩუმი მუშაობის რეჟიმი
• თვითდიაგნოსტირება
• ფუნქცია "Follow Me": ტემპერატურის სენსორი დისტანციური მართვის პულტზე
• თბოგადამცემის დაცვა კოროზიისგან
• ფილტრები: High Density, Cold Catalyst
• დისტანციური მართვის პულტის რეჟიმი "Favourite Mode"
• ფუნქცია "Super Cool 17C"
• კომპრესორი: GMCC
• ბლოკის ინოვაციური დიზაინი

შეერთება
• გამაციებლის მილის დიამეტრი (სითხის): 6,35 მმ (1/4")
• გამაციებლის მილის დიამეტრი (გაზის): 12,7 მმ (1/2")

ფიზიკური პარამეტრები
• ელექტრო კვება (Ph / V / Hz): 1 / 220 / 50
• ენერგოეფექტურობის კლასი: A
• შიდა ბლოკის ზომა: 302x957x223 მმ
• გარე ბლოკის ზომა: 555x770x300 მმ
• შიდა ბლოკის ფერი: თეთრი

მომსახურების წესები

ძვირფასო მომხმარებლებო, პროდუქციის შეძენამდე, გთხოვთ, დეტალურად გაეცნოთ ჩვენი ვებ გვერდის მომსახურების წესებს:

  • ნებისმიერი ნივთის შეძენამდე, ან განვადების გაფორმებამდე, აუცილებელია ამ ნივთის ხელმისაწვდომობის, ან სასურველი ფერის, ან ზომის გადამოწმება ჩვენს წარმომადგენელთან (032) 2 05 13 31.
  • ჩვენს მაღაზიაში შეგიძლიათ ისარგებლოთ ყველა ბანკის ონლაინ განვადებით. ლიბერთი ბანკის განვადების შემთხვევაში, გთხოვთ, წინასწარ დაუკავშირდეთ ჩვენს წარმომადგენელს, წინააღმდეგ შემთხვევაში, დადასტურებული განვადებაც შეიძლება გაუქმდეს.
  • მიწოდების სერვისი:
    • თბილისის მაშტაბით: სრულიად უფასოა (31 ლარზე ზევით ღირებულების შეკვეთაზე)
    • მთელი საქართველოს მასშტაბით: 1-3 სამუშაო დღეში, 5ლარიდან; საბოლოო ღირებულება ითვლება შეკვეთის მოცულობის მიხედვით
    • ნივთის მიწოდება ხდება შეკვეთიდან მეორე დღეს, მაქსიმუმ 48 საათში
    • მიწოდების დრო გახლავთ 11 საათიდან 22 საათამდე შუალედში; მიწოდების დროის დაფიქსირება არ ხდება.
    • ექსპრეს/სპეც. მომსახურება: თუ თქვენ გსურთ კონკრეტულ საათამდე, ან ზუსტად ფიქსირებულ დროს შეკვეთის მიღება, ეს მოთხოვნა წინასწარ უნდა დაფიქსირდეს ჩვენს ოპერატორთან და ამ მომსახურების ღირებულება გახლავთ 10 ლარი.
    • დომინოს ჰიპერმარკეტის გარკვეული პროდუქციის ტრანსპორტირება შეიძლება იყოს ფასიანი, რაც შეგიძლიათ გადაამოწმოთ ჩვენს წარმომადგენელთან.
  • შემოსული და დადასტურებული შეკვეთა, ან განვადება არ ექვემდებარება გაუქმებას; შესაძლებელია გადაცვლა ანალოგიური კატეგორიის პროდუქციაში, ქარხნული დეფექტის, ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, რაც აუცილებელია, რომ აღმოჩენილ იყოს ჩვენი კურიერის თანდასწრებით.
  • პროდუქციის გადაცვლა შესაძლებელია შეძენიდან მაქსიმუმ 24 საათის ვადაში (ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში). ჩვენს მაღზიაში წარმოდგენილ ტექნიკის ყველა პროდუქტზე ვრცელდება მწარმოებლის ოფიციალური გარანტია, 6 თვიდან 5 წლამდე ვადით. 
  •  შეკვეთის მიღებისას გთხოვთ კარგად შეამოწმოთ მიღებული ამანათი და პროდუქციის ჩაბარება დაადასტუროთ თქვენი ხელმოწერით.
  • ნებისმიერი პრობლემის ან ხარვეზის აღმოჩენის შემთხვევაში, უნდა მოხდეს ჩვენთან დაკავშირება კურიერის გაშვებამდე.
  • თუ კი პროდუქციის გადაცვლის მოთხოვნით ჩვენთან დაკავშირება მოხდება კურიერის გაშვების შემდეგ, მაშინ გადასაცვლელი პროდუქტი მოგაქვთ თავად www.wishlist.ge-ს ოფისში.
  • გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ვიზუალური დეფექტი აღმოჩენილ უნდა იქნას კურიერის თანდასწრებით; მომარაგების ჯგუფი დეტალურად ამოწმებს ყველა პროდუქტს გამოგზავნამდე და ასევე ათანხმებს მის მახასიათებლებს თქვენთან, ასე რომ ნებისმიერი ვიზუალური დეფექტი ან/და ტექნიკურ მახასიათებლებთან შეუსაბამობა ფაქტიურად გამორიცხულია. თუ კი ნივთს აღენიშნება ვიზუალური დაზიანება ეს მხოლოდ და მხოლოდ გარეშე გადამზიდი,საკურიერო კომპანიის დაუდევრობით არის წარმოქმნილი, ამიტომ თუ კი საკურიერო კომპნაიის წარმომადგენლის მხრიდან ადგილიდანვე არ მოხდება ჩვენთან დაკავშირება, ხარვეზის არსებობის შეტყობინების მიზნით, მომხმარებლის მხრიდან მოთხოვნილი გადაცვლა, ან უკანდაბრუნება არ დაკმაყოფილდება.
  • ასევე გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ კურიერი არ არის პასუხისმგებელი ნივთის აწყობაზე. თუ პროდუქტის შემოწმებისთვის საჭიროა ნივთის აწყობა, ამას აკეთებს თავად მომხმარებელი (ყველა პროდუქტს მოყვება დეტალური ანოტაცია/ინსტრუქცია და შეძენამდე ასევე შეგიძლიათ დეტალური ინფორმაცია მიიღოთ ჩვენი წარმომადგენლისგან (032) 2 05 13 31)

დეტალურ პირობებს გთხოვთ გაეცნოთ: http://wishlist.ge/page-9/

სასიამოვნო შოპინგს გისურვებთ.